Andreas Digimarketing

Andreas Østergaard, Digimarketing

Digital synlighed giver bonus på bundlinjen

23 oktober, 2019

Synlighed på internettet er alfa omega, hvis din virksomhed skal øge sit salg. Forbrugere er nemlig i stigende grad hjemmevante på the world wide web, og de søger sig lynhurtigt frem til det produkt, der kan dække deres specifikke behov, så snart behovet opstår. Hvis du vil have nye kunder, er det også en god ide at satse på en marketing strategi. Gode produkter fører ikke til salg, før forbrugerne er bevidste om, at du har dem.

Forestil dig, at du vil købe en vare. Det første du gør, er at taste et søgeord på Google, og så kommer der en række valgmuligheder op. Hvor ofte er du nået til side to? Befinder din virksomhed sig på et konkurrencepræget marked, er der rift om pladserne øverst på Google. Det gælder nemlig om at være synlig der, for så får forbrugeren øje på dig – og du lokker dermed nye kunder til, hvilket hurtigt kommer til udtryk i mere trafik på hjemmesiden og øget salg. Digimarketing kan hjælpe dig med søgemaskineoptimering og Google Ads, så endnu flere får øjnene op for jeres produkter.

E-mail og sociale medier: En venlig reminder

Internettet rummer mange muligheder. Derfor er det en god ide at sende en påmindelse om dine produkter til dine potentielle kunder. Det kan for eksempel gøres via e-mails. Hvis du laver en digital marketing indsats på sociale medier, kan du både ramme nye kunder, påminde gamle og engagere dem i din virksomhed. På sociale medier rammer du nemlig forbrugerne, der hvor de er – og måske du vækker et behov, inden det opstår. Der findes mange muligheder for målretning, alt efter hvem jeres primære kundesegment er. Hvis I har svært ved at navigere i mulighederne for promovering, annoncering og installering af pixel på jeres hjemmeside, så lad os om det. Digital marketing betaler sig først, når det bliver gjort på den rigtige måde.  

Spar tid og penge – hyr et marketingbureau

For mange virksomheder er det omkostningstungt og kompliceret at føre en digital marketing indsats, der giver opsving på bundlinjen. Google, Facebook og de store udbydere af digital spalteplads ynder nemlig at ændre deres algoritmer regelmæssigt. Derfor vil det, der virker den ene måned være uden effekt den næste. Digital markedsføring behøver dog ikke være besværligt. Det er nemlig ofte den bedste, billigste – og bestemt den nemmeste – måde at føre digital marketing at hyre et bureau, der er specialister i netop digital markedsføring. Hos Digimarketing følger vi tendenserne tæt, så vi kan skabe gode resultater med målrettet digital markedsføring. Vi arbejder altid tæt sammen med vores kunder, hvilket er din garanti for, at du kan genkende din virksomhed i den digitale markedsføring, vi udarbejder. Vi er tilmed 100 pct. gennemsigtige i forhold til resultater og fakturering.

Scroll til toppen