Andreas Digimarketing

Andreas Østergaard, Digimarketing

Optimer dit julesalg med annoncering

3 december, 2019

Jul er hjerternes fest. Derfor tager danskerne på strøget eller søger sig gennem nettet i jagten på de perfekte julegaver, der både viser omtanke og udtrykker kærlighed. Hvis du vil have del i festen, er det vigtigt, at din webshop er synlig under julesalget. Der er nemlig kamp om de mange kunder, og den store konkurrence gør, at der ikke er plads til organisk indhold på det populære medie Facebook, for eksempel. Det betyder, at din webshop kan få rigtigt mange penge ud af at betale for annoncering, da det øger jeres synlighed og dermed salget af jeres varer. Det kræver naturligvis, at annonceringen bliver gjort rigtigt.

Selvom forbrugerne går op i at finde den rette julegave, er de dovne i den forstand, at de ikke scroller det halve Google igennem for at finde den. Derfor er det vigtigt, at du ligger blandt de øverste. Vi har erfaring med og viden om Google Ads og SEO – hvilket kan få din tekst op i toppen. Derfor kender vi de nye tendenser inden for digital markedsføring, som for eksempel at forbrugerne i højere grad lader det visuelle overtale dem til at købe en given vare. Derfor bør Facebook og Instagram være nøglekanaler i din digitale markedsføringsstrategi. Her har du mange muligheder for at præsentere dit produkt på en attraktiv måde og udnytte tjenesterne til at målrette mod dem, der vil være mest tilbøjelige til at købe dit produkt. Vi kender algoritmerne, for det er vores arbejde at følge dem tæt. Så tøv ikke med at kontakte os, hvis du mangler hjælp til SoMe annoncering eller Google Ads. Så juleklokkerne kan ringe i takt med salgsklokkerne, hver gang der tikker en ny ordre ind på jeres produkter.

Annoncering er en investering

De kroner du bruger på annoncering, vender talstærkt tilbage. Derfor bør du se annoncering som en investering, der kommer tilbage, når der er julesalg – eller andre lejligheder, hvor mange er på udkig efter en gave eller et godt tilbud. Det er imidlertid altid en god ide at have annoncering som en fast del af sin digitale strategi. Konkurrencen er nemlig så stor inden for langt de fleste forbrugsgoder, at man skal holde sig til blandt de øverste, hvis man vil ses. Facebook tilbyder mange muligheder for målretning både efter interesser, uddannelser, geografi med videre. Det kan være noget af en redelighed at hitte ud af alene. Sammen kan vi løfte jeres digitale markedsføring til nye højder, så I ser resultatet af jeres annoncering, etablere et konsistent image af jer som virksomhed, der vækker tillid og fører til loyalitet.

Lad os hjælpe til jul – og resten af året

Vi sætter fokus på dig og din virksomhed. Derved skaber vi digitale strategier, der passer til netop din forretning, så du får de bedst mulige resultater. Vi arbejder altid tæt sammen med vores kunder, så mangler du en sparringspartner til digital markedsføring, er vi klar ved telefonen, eller vi kan aftale et møde. 

Vi brænder for det, vi gør. Derfor følger vi tendenserne – for sociale medier såvel som Google, annoncering såvel som tekstforfatning. 

Scroll til toppen